Usssh för bantingsbloggar!

Såg nyss en kommentar hos Engla,ja ni vet en av dom där masskommentarerna.
Hur som helst tjejen skrev vill du ha bantingstips spana in mig så j*vla fel att skicka en sån kommentar hos bloggare.
Men jag kollade in sidan och tjejen är 175 och målvikten är 57 kilo räknar man ut bmiet så är det anorexi.
Bantar man verkligen mot anorexi?Nä bloggvärlden skrämmer mig för den är ta mig f*n sjuk när det kommer till skönhetsideal.
Jag lovar att när personen väl nått målvikten kommer vikten sjunka ännu längre och personen kommer inte vara nöjd...

Kommentarer
Postat av: vivi

tycker också det är fel...dom berättar inte enbs konsekvenserna ....eller viken helvete det är att leva med ätstörningar

2010-02-21 @ 20:07:57
URL: http://auditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0