Pepparkakan som gör mig snäll!


Jag blir så trött av att logga in på bloggen och mötas av dessa bloggare som kör samma sak hela tiden

"hej,hur är läget?ska vi följa varandra via bloglovin"

Som dom sen skickar till typ varenda blogg i hela blogosfären och det stör mig,gör alla verkligen ALLT för att hamna på mest aktiva listan?Så trött på bloggar där kommentarerna bara består av SVAR.ja ni bloggare vet vad jag menar.
Sen när börja vi konversera via bloggkomentarerna?detta gör dom såklart BARA för att hamna på mest aktiva.

Hur som helst inlägget skulle ju handla om Ballerina Peppakaka,har jag tjuvstartat julen nu?Vart är julmusten?fick ett sånt plötsligt behov efter den *s*.
Men testa Ballerina pepparkaka den e mums ;)


Kommentarer
Postat av: Teddy

Tack du söta!!!

Jag blir också så trött på alla som vill följas åt via blogglovin...

Ush för sådana...

2009-10-15 @ 21:52:57
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0