Bloggar jag tröttnat på!

I bland behövs en paus från bloggvärlden och i går kom droppen,jag hatar se bloggare som sitter å klagar på att dom har en ätstörning men inte gör nåt åt det dom inser att dom har problem men gör inget åt saken.
Tro mig som fått hjälp att det är LÄTT att vara sjuk det svåra börjar inte förrän du söker hjälp så sitt inte där och klaga ni har ingen aning om vad en riktig kamp är.
Att sitta i bloggen och klaga och försöka få sympati hjälper inte,det enda riktigt du kan göra är att söka hjälp.
Hur svårt är det att gå till vårdcentralen?I stället för att slösa tid på att skriva om det i bloggen...

Nu för att ingen ska kunna säga något så börja jag inte blogga om min ätstörning förrän jag sökt hjälp och erkänt att jag var sjuk.

Att sitta och klaga i bloggen över hur ni går ner i vikt gör knappast någon frisk eller inspirerar andra så ta tag i er själva och gå till vårdcentralen det är DÄR ni börjar vara en inspiration för andra för ju längre ni går sjuka desto längre tid kommer det ta innan ni blir friska.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej.

Dig känner jag igen.. Tror vi pratat på internet förut? Jag hette Mega_Fluffiz. Ha det bra! Kram Elina

2009-10-14 @ 20:35:04
URL: http://livetsomjag.se
Postat av: ana

Bra skrivet :)

2009-10-14 @ 22:29:56
Postat av: becciisz

Vad tycker du om PÄLSMÖSSAN?

En hiss eller diss? :D

2009-10-14 @ 22:57:07
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0