Tävla med mig och twilfit om presentkort!


Jag utmanar mina läsare att delta i denna tävling som jag och 19 andra modebloggar har,
det hela är rätt enkelt i Sthlm,Malmö,Uppsala och Göteborg har Twilfit placerat ut dessa skyltar,
5 i varje stad om jag förstår det rätt,så nu gäller det för er och mig att hitta dessa i någon av dessa städer och ta en mobilbild som ni sen mailar till [email protected],jag skickar sen vidare dom till Twilfit och om vi är först vinner vi 6 presentkort på vardera 400:- hos Twilfit såklart.
Så nu vet ni vad som gäller,ser ni dessa i stan,ta ett kort och maila mig.
Lycka till mina läsare

Kommentarer
Postat av: Jenna

Härligt blogg! Hur mår du idag? :) ♥

2009-05-19 @ 13:15:14
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0