Stackars lilla fågeln!


Häromdan fann jag denna lilla stackare i trädgården,eller mer på möblerna,
den satt där och titta på mig så jag öppna balkongen,den satt kvar och då förstod jag att nåt inte stämmer.
En hund gick förbi och skällde men fågeln bara titta,jag försökte få den att äta lite men den rörde sig inte men ni ser ju att den lever,till slut blev den rädd för några barn och då såg jag felet den försökte flyga men kunde inte sa han flög rätt in i väggen och ner i hörnet vid trappan i trädgården,jag fick ta bort allt i närheten så den skulle kunna komma loss men den gömde sig så jag gick in och leta nummer,för någon måste ju hjälpa den lilla fågeln som inte kunde flyga.
När jag kom ut igen var han borta,kan bara hoppas den läker i ensamhet och inget händer.
Stackars fågeln

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush sådant är hemskt.

Jag ringde själv in till djurens rätt en gång om en kråka. Men eftersom ett skadat djur är så pass utasatt när vingarna inte fungerar så brukar det inte sluta så lyckligt :(

Jag blir så ledsen för sådant...

2009-05-13 @ 16:53:26
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0