Gråta på beställning?


Har ju bertättat om senaste sjukhusbesöket,
Fick ju bara hårda ord en sak dom diagnoserade var även att jag har känslomässiga problem,
hon gjorde ALLT för att få fram mina känslor och till slut satt tårarna i ögonvrån,hade räckt med en blinkning och dom hade kommit fram men jag höll dom inne,för jag va så arg.
Jag fick 1 vecka på mig att visa känslor,efter dom orden blev jag mest arg,
Jag är nog inte den enda som väljer att gråta ut i älsklingens famn än hos en främling.


Kommentarer
Postat av: teddy

Det är känsligt med tårar. Jag förstår att det blir svårt att gråta ut hos en främling. Man är ju så utsatt redan med sin äs.

2009-03-02 @ 10:34:37
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men jisses..nu blir jag nästan arg här..måste man visa känslor på beställning?



jisses.

2009-03-02 @ 11:06:31
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0