Folkskygg!

Under min tid som bloggare har det kommit inbjudningar till flera olika events,tyvärr har jag inte gått på ett enda.
Varför?Jo jag har insett på senare tid att iom ätstörningen har jag blivit riktigt folkskygg,klarar inte av stora folkmassor osv.
Så här var det verkligen inte innan ätstörningen men det som händer vid en ätstörning är sjukt,
kan erkänna att jag tom förlorat en del vänner,kanske inte ska kalla dom vänner för dom riktiga vännerna finns kvar,dom förstår,konstigt nog.
Men jag förstår även dom vänner som försvunnit,för dom känner inte igen mig längre.
Jag var ju den där glada sociala tjejen innan ÄS,jag saknar den tjejen precis som mina vänner,och jag vet inte om ens ätstörningskliniken kan hitta henne,men det fanns dagar då jag älskade stora folkmassor,nu får jag mest panik och känner mig trängd osv,känns som folk ser att man har en ÄS,vilket jag vet att dom inte gör.
Ni med ÄS förstår precis vad jag menar,numera är jag en blyg tjej som inte öppnar upp sig för vem som helst.
Men hoppas hitta mig själv den dag jag är frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0