rödgråtna ögon


I dag svider det i ögonen,gårdagskvällen bestod av att jag bröt i hop.
Det närmar sig behandling mot ätstörningen igen och detta uppehåll har allt gått jättebra så jag hoppades kroppen skulle återställa sig,kanske lite dumt tro att kroppen blir frisk på 1 månad men jag hoppades.
I går hände i alla fall saker i kroppen som inte fick hända och som gör mig orolig.
Jag sköter mig ju så kan kroppen inte bara bli okej?
Så jag grät och grät och grät så i morse sved det i ögonen :(
Nu förstår ni lite varför jag inte orkar blogga så mycket just nu

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är stark gumman, glöm inte det!!! maila om du vill skriva av dig, anytime!



kram

2009-01-17 @ 18:07:45
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0