Nytt år,ny behandlare!

Första behandlingsmötet i år och jag fick träffa hon som ska bli min nya behandlare ang ätstörningen.
Verkar riktigt bra och trevlig,men det var tråkigt att säga hej då till den gamla då det ändå är hon jag anförtrott mig åt,den nya satt och lyssna hela vårt sista samtal och deltog hon med.,
fick även nya förbud ang frukosten ingen oboy tex utan nu ska det drickas smoothies varje morgon,sen prata vi om massa annat,tänk vad mycket rätt behandlare kan göra,skulle inte klarat detta utan hennes hjälp och stöd.


Kommentarer
Postat av: embla

mobbning - vad är det ?

har du någon gång blivit utsatt, eller är du den som utsätter andra kanske ?

Läs här från min synviknel, hur jag ser på det.

2009-01-21 @ 12:53:55
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Christine

En smoothie drack jag till frukost. :-)

Hoppas din dag blir riktigt trevlig!

2009-01-21 @ 13:17:43
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Kolla in mitt senaste inlägg och säg gärna vad du har för åsikter kring detta? Får jag fråga vad det är för slags ätstörning du har?

2009-01-21 @ 19:26:54
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag sitter här å läser din blogg. Jag undrar om du ville Svara på en fråga jag har. Jag håller på med ett arbete i skolan som handlar om just ätstörningar och efter som jag inte känner någon som är drabbad av detta skulle det vara väldigt snällt om du kunde svara. Jag har nämligen en frågeställning i uppsatsen som är om folk med ätstörningar får tillräckligt med hjälp och stöd från samhället. Tycker du att t.ex. samhället lägger ner tillräckligt med resurser på de drabbade eller ligger största ansvaret på individen?



Hoppas att du inte tar illa upp eller något du behöver inte svara om du inte vill..

Ha en bra dag!

2009-01-24 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0