Gårdagens debatt

Sitter och kollar på Janne Josefsson och debatt,fick höra att gårdagens avsnitt blev väldigt diskutabelt så jag va tvungen att kika,medverkar gör bla Andreas Kleerup och det handlar bla om razzian på grammisgalan och behöver musiker och författare knark för att skapa storverk,helt galen diskussion detta sa en av debattörerna

-Hash är bättre än alkohol,

och denna då -tänk vad mycket kvinnir fått utstå med sina män som dricker och sen blir våldsamma,med hash så skulle dom ju somna och drömma i stället,sen kan man lämna dom i fred.

Say what?det mest idiotiska kommentarerna jag hört.
Så mycket jag vill skriva men ska fortsätta se programmet,gör ni det med,klicka här

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Knark är skit!

Jag dissar ;)

2009-01-28 @ 21:13:09
URL: http://www.angelicascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0