Återfall?jag?

I går starta som sagt ätstörningsbehandlingen igen,vi har kommit rätt långt men efter att jag numera börjat äta frukost och inte bara middag var dom inte glada över mitt frukostval.
Oboy,te och marmelad på smörgåsen var INTE bra,och inte nog med det jag fick ju en ny behandlare som jag tror jag kan trivas med men hur som hennes råd var ang frukost smoothie och mörkt bröd.

Sen trodde dom även jag fått återfall då jag missa ett besök,så nu är besöken tätare.

Återfall?Alltså en sak jag hatar med behandlingen det är att dom jämför dig med en alkoholist (jo det är sant)

Häromdan fick jag även frågan vad för slags ätstörning jag har och svaret är Bulimi.

Min kamp mot ätstörningen har fått en egen kategori här i bloggen

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-01-23 @ 08:42:53
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Mini

Låter inte kul :( Hoppas allt blir bra med dig.

2009-01-23 @ 09:44:13
URL: http://www.carolinelundh.se
Postat av: Emma

har haft (har) ätstörningar i flera år och jag kan faktiskt förstå varför vi med ätstörningar blir jämförda med alkolister. Svälter man sig en dag så kan man få en sån kick att man sedan är tillbaka på ruta ett och börjar svälta sig igen.

På samma sätt som en alkolist kan fastna igen pga ett glas vin tex.

Hoppas du blir frisk iaf =)

2009-02-01 @ 18:34:05
URL: http://angelicdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0