Jag älskar att komma från Partille,syftar på Partille-Jonny såklart!


Häromdan berätta min kusin och mejla över lite bilder på en vad hon tycke sjukt ful trend hos killar,
jag visste inte då vad den kallades men läst precis hos Kenza att den kallas Partille-Jonny.
Gissa om jag skratta?
Den är lätt att känna igen,det är killar med igelkottfrisyrer,alldeles för mycket brunkräm OCH hårband på anklarna på sina jeans.
Jag trodde min kusin skojjade och att bildernav a fejk.
Men räcker med att kolla expressen,trenden finns.
Tycker min kusin sa allt,men gillar man ändå trenden finns här ovanför en video som lär dig ALLT *s*.
Fast om en tjej på 16 år dissar denna trend är det inte att rekommendera

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej den är faktiskt riktigt ful den där trenden. Hoppas inte alltför många killar börja följa efter den (:

2009-08-06 @ 21:47:21
URL: http://internatanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0