Bara du kan få dig själv att bli frisk,från din ÄS!

När man har en ÄS måste man tänka positivt när man vaknar,
Tex i dag SKA jag äta frukost, det är faktiskt viktigaste målet på dagen OCH när man äter frukost varje dag håller man vikten stadigt.
Nåt jag oroat mig för är såklart att gå upp i vikt om jag äter frukost,helt fel tänk då jag blir jätte grinig om jag skippar frukosten.
Kom i håg detta,läkarna och nära och kära gör sitt bästa men det är DU som måste börja äta.

Det är okej att få återfall,det får vi alla någongång.
Men se varje dag som en ny dag,ny chans att bli frisk.
Kämpa på,vi alla ska klara detta.


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra skrivet :) Ha en fin dag!

2009-08-04 @ 09:37:35
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Tobias

Ja precis :) jasså, nej jag gillar nog den vanliga delen bäst med alla glassmaker :D

2009-08-04 @ 10:16:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0