Angel svarar:



Sjäkvklart kommer det frågor om min ätstörning och det är okej,
men att besvara denna fråga är svårt,jag visste ju när jag sökte hjälp att jag hade en ätstörning men bara för att DU vet så har vården en annan syn har jag märkt,det är inte förrän nu 1 år senare jag har diagnosen Bulimi.
Så riktigt så enkelt som att säga att man har en ätstörning är det inte,i vården accepteras det inte förrän diagnosen är satt och det tar tid,om du är bulimiker.
Men ge aldrig upp för när diagnosen är satt påbörjar du din behandling mot tillfrisknad,det är värt väntan.


Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Nu finns en av de nya bilderna från dagens fotografering uppe på bloggen! :D

Kom gärna in och titta och säg vad ni tycker! :D

2009-08-31 @ 01:52:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: stina

bulimi är det när man kräks med flit efter maten?

2009-09-01 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0