Vart är solen?

Hade tänkt mig världens härligaste promenad till sjukhuset men INGEN sol,bara dimma men förstod att solen inte skulle kika fram förrän till lunch och det är ett tag till,kanske hinner dimman försvinna?
Annars blir det en promenad ändå för till sjukhuset måste jag ju,börjar även närma sig veckor för 2 undersökningar.
Redan tagit 1 av 2 blodprov thank good,allt annat på undersökningarna är ok.förhoppningsvis är detta sista undersökningarna på väldigt länge.
Hur undersöker man då en person med ätstörningar?
Det kan jag berätta:
Dom kollar knogar,naglar
Blodtrycket kollas,
dom känner på revbenen,
lyssnar på hjärtat,
känner på halsen (om man jag minns rätt)
Och till sist får du ta blodprover för det mesta.

Kommentarer
Postat av: - Hanna

Här är det också helt dimmigt! :(

2009-04-03 @ 11:55:08
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Anonym

men alltså 34 var skitstora, konstiga storlekar!!

2009-04-03 @ 14:48:44
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0