Ninni,Chloe eller vad du nu än inbillar dig att du heter!


Mitt svar:Du är oundviklig och byter namn som man byter underkläder,börjar tro att du har en ätstörning själv så som du håller på,jag valde att berätta om min ätstörning därför berättar jag också det jag vill,jag kan låta bli publicera dina kommentarer men här får du ett svar som jag hoppas hjälper dig.
Jag har vart sjuk 7 år,dom 2 sista åren drack jag bara cola light och åt godis,ett visst sockerberonde kan uppstå när man har en ätstörning för man är så trött men snabbt socker gör dig lite piggare i några timmar,detta fick mig att gå ner i vikt men i dagsläget tycks du inte haft nån vidare koll,jag äter frukost och middag om det nu verkligen angår dig?Sluta med dessa namn när vi vet att du är en och samma person,i stället för att gräva ner dig i andras problem ta en titt på dig själv.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

har du också en "Ninni" som skriver onödiga kommentarer titt som tätt? vad är hennes ipnr, vill se om det ärsamma

2009-04-12 @ 16:30:29
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0