Valet är ditt!


Just nu läser jag mailen och intervjuerna med dom flickor som ställt upp och hjälpt mig med min föreläsning,
tack tjejer.
Sen har jag tänkt på att en del tycker inte deras behandling går framåt,det är lätt att skylla på dom som ska hjälpa en men ansvaret ligger faktiskt hos den som är sjuk.
Det är bara du som kan göra så du blir frisk,personen som hjälper dig med behandlingen är ditt stöd och finns där under resan men det är du som måste våga.
Resan är inte lätt,detta är något du kommer bära med dig på livstid,du kommer att leva med dessa tankar men du kan VINNA och återfå ett normalt liv trots detta.
Men det är hos dig valet ligger,inte hos din behandlare.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

bra skrivet gumman. Du är stark och säkert en förebild för många i liknande situationer!

2008-11-20 @ 18:17:09
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0