Vilket liv över en liten mus

Hahah runt 19 tiden upptäcktes den lilla musen,som smet in under spisen,dumt av mig att ha öppet balkongen hela dagen men men.
Nej självklart döda vi den inte,den släpptes ut i det fria,tro inget annat.
Angel hoppar upp på stolen och skrattar så tårarna rinner.

-Angel du måste ut ur köket om vi ska fånga den
-Aldrig att jag hoppar ner från stolen,Angel
-Den är mer rädd än du ändå
-Aldrig,
-Klampa med fötterna då.
-Den kommer hoppa på mig

Så ser jag den lilla musen

-Sööt ju,skriker jag trots att tårarna rinner
-Angel,är du rädd?
-Ja jag är livrädd,och tårarna fortsätter rinna där jag står på stolen.

Kommentarer
Postat av: Nelli

hahah så gulligt :D jag hoppas du släppte ut den bara !

2008-05-08 @ 21:51:00
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0