Vad är syftet med att snacka skit?

Jag är så nära att bara börja gråta,Varför måste folk snacka skit?
Sprida rykten som inte är sanna?
Jag kan inte ens få ner allt i ord,
Varför snackar man skit om andra?Varför man skickar sms som hela tiden är till för att få mig att tvivla.
Kan folk inte bara sköta sina egna liv?
Jag väljer mina vänner,jag väljer dom jag älskar.
Varför skicka sms på sms och nästan dumförklara mig?
Jag ville verkligen inte denna soliga dag skulle sluta i detta.
Men jag mår så dåligt.

Kommentarer
Postat av: Becka

Jepp, nu har jag anslutit mej till blogg.se.
Har funnits här förut också så jag gör helt enkelt comeback! :)

2008-05-03 @ 18:45:51
Postat av: evelina

åh gumman... vad tråkigt att sånt dåligt ska förstöra din positiva energi!
Men du, försök att SKITA i det, för du är BRA och det vet du =)

kramar

2008-05-03 @ 19:43:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Därför att folk är svaga. De måste dumförklara andra för att själv må bra. Mäniskor som bryr sig om dig ska inte få dig att tvivla. Aldrig.
Jag hoppas att allt löser sig gumman. Så här ska du inte må.

kramisar

2008-05-03 @ 21:37:51
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0