Spelet!

Då jag tappat läslusten föreslog många att jag skulle läsa nåt annat än chic-litt,så jag gav mig ut i männens raggningsvärld *s*.
Efter 2 sidor var jag rasande redan,stängde boken och vägrade öppna den igen.
Men min nyfikenhet vann så jag tog upp den igen och fortsatte till slut satt jag och skrattade.
Hur många ggr får man chansen att se allt ur männens perspektiv?
Då jag vet att ett visst grabbgäng läser denna,trodde jag dom gjorde det för att finna kärleken?Men det är inte vad denna bok går ut på vill jag lova.
Men ska vi jämna ut spelplanen borde alla tjejer läsa denna,right?
Nej jag ser framemot att sitta ner med detta grabbgäng och fråga om detta VERKLIGEN funkar,om dom testat?Om dom blivit mer självsäkra?Är bokens syfte att hitta kärlek eller bara tillfälligt sex?Tror grabbarna har alla svaren då dom fortsatt med fortsättningen på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0