Spelar ingen roll hur stor du blir som bloggare,du blir aldrig någon kändis!

Jag kan bara inte hålla detta inne,men en viss "stor" bloggerska har helt spårat ur,brukade gilla henne men senaste dagarna har det bara blivit för mycket.
Fått för sig att hon är en riktig kändis,hallå.
Stor blogg,många intervjuer + nåt tv framträdande gör en tyvärr inte till nån a-liste kändis.
Att sitta och försvara sig på bloggen med att -tror ni krogägarna säger ja när ni frågar om jag vart där?Klart dom säger nej.

Bryr sig ens krogägare sig om bloggerskor?Finns det inga större kändisar?

Alltså helt seriöst har kamerablixtarna stigit nån åt huvudet?


Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha! tror jag vet vem du menar och jag håller helt med!!

2008-03-29 @ 21:41:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Ojojo jag har aldrig tyckt om henne. Jag står inte ut med egocentrerade människor. Ush ush ush.

2008-04-01 @ 09:29:55
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: ugg boots black

Bryr sig ens krogägare sig om bloggerskor?Finns det inga större kändisar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0