Sjuk människa!

Kul å logga in och läsa denna kommentar

"Anonym om
Ett steg i rätt riktning!

Jaså, har du börjat blogga här nu. Hatr du ätstörning på riktigt? Tror inte det"

Vad är det för fel på folk?Ja jag vet många av er läsare är jättestöttande,
Antagligen har denna person även följt gamla bloggen,varför ens fortsätta läsa om du inte gillar mig?har inte bett om det,men att säga något sådant,fatta.
Jag har känslor,jag öppnade mig och berättade sanningen för att förhoppningsvis kunna hjälpa någon i samma situation för jag VET att det är fler där ute.
Att sitta bakom en skärm och vara anonym och tuff är lätt,jag tycker synd om dig som måste sitta och trycka ner andra för att må bra.
Tycker du ska slå upp Bulimi i en ordlista nästa ggn du yttrar dig,jag gjorde ett val som berätta men jag räkna inte med att få ta skit.


Kommentarer
Postat av: evelina

men vilken jävla idiot! tänk inte på det mer, tänk på alla oss andra som skriver våra namn och står för det vi säger att du är duktig och modig som delar med dig!!

kram

2008-03-20 @ 09:01:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: En bulimikers dagbok

Jag fick en liknande kommentar. "Du kräks ju inte då kan du inte vara bulimiker". På samma gång som jag visste att denna person inte hade någon som helst kunskap kunde jag inte låta bli att bli så oerhört ledsen och känna mig så förödmjukad.
Stå på dig, jag står bakom dig.

2008-03-23 @ 00:24:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20559/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0