Dagens Dr Phil,om ätstörningar

Gick upp nyss för att inte missa DR Phil och det är nåt jag är glad över,det handlar om ätstörningar och då jag har en så vet man vad tjejerna går igenom MEN inte denna ggn.
En tjej på 23 år med aneroxi samt hetsätare en ggn i veckan. söker hjälp,man får se en video där hon pratar om sina känslor,hur lite kärlek dom visar i hennes familj,hur hon känner sig och osv,man får även se hennes familj berätta hur icke kärleksfulla dom är,vilket är precis vad 23 åringen vill höra,att hon är älskad.
Hur som så sitter mamman där helt likgiltig och låtsas som inget,min tårar rinner för hon fattar inte hur hennes dotter har det,hon sitter och gråter på scenen,och hennes mamma bara sitter,den enda som vill stötta henne på riktigt är hennes syster,
 som många av mina läsare vet,ni som följt min gamla blogg. Ni vet att jag berättat för mina föräldrar och dom är verkligen stöttande.vilket utgör mycket i kampen.

Kommentarer
Postat av: kale

:(

2008-03-15 @ 08:39:46
URL: http://www.mysteri.blogg.se
Postat av: Sandra

åh... va bra att du inte kämpar ensam... man behöver nog allt stöd man kan få...

2008-03-15 @ 08:52:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0