Iron Maiden rocks!

Har vart på Ullevi sen 17:30 till kl 12 ungefär.
Förbanden som visa sig vara 2 var superbra,Lauren Harris är ny favorit och även andra gruppen  Avenged Sevenfold var grymt bra men så kom Maiden på scenen och det var SÅÅÅÅ bra,dom rockade.
Köpte en Iron Maiden t-shirt såååklart ÄKTA och sen på vägen ut i natt var jag tvungen att gå dit igen och köpa Laurens skiva.


Jag har massa bilder och videos jag ska visa,men ha detta klart.
Dom MÅste upplevas,kvällen var helt underbart

Kommentarer
Postat av: Magnus

Håller med dig, det var en helgrym konsert. Det blir att man går på fler konserter i framtiden. Utan tvekan. =)

Affliction känner jag inte till, var det inte Avenged Sevenfold som spelade efter Lauren?

2008-07-27 @ 01:22:12
URL: http://www.lavve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0