Mane 'n Tail


Mane 'n Tail är ett nytt märke hos eleven,jag blev lite förundrad över att det är ett hästschampoo som nu även är för oss.
Kändisar som Jennifer Aniston och Sarah Jessica Parker använder det.
Gissa om jag vill testa?169:-/flaskan.

Detta är ett schampo för både människor och hästar. Denna unika världsberömda formula innehåller kraftigt löddrande, rengörande ingredienser förstärker med fuktighetsbevarande och lenande medel. Deras mikro-berikade proteinformulan har en djup "ned till huden" rengörande och konditionerade verkan och lämnar håret mjukt och glansigt.

Detta är ett hårbalsam för både människor och hästar. Denna världsberömda tjocka och välsammansatta formulan med unik verkan hjälper att upprätthålla och att få håret att växa och se friskt ut. Kan användas som en leave-in eller skölj beroende på hårtyp och önskad look. Du kan se resultat efter applicering.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha får mig att tänka på häromdagen när jag råkade ta duschkräm ist för schampo i håret =) det löddrade en hel del hihi =)

2008-08-27 @ 22:34:02
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oj, har velat prova ett tag, ska göra det nu!

2008-08-27 @ 23:12:01
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/
Postat av: linnea

läskigt med hästshampoo i sitt eget hår, men det är nog värt ett försök, :)

2008-08-28 @ 09:03:44
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0