Det är inte rättvisst!

Först får en av mina favorit bloggtjejer veta att hon kan ha cancer och måste opereras,
för henne har det dock gått bra och proverna visade bra.
I dag kom ett chockartat besked ang släkten,mina gudbarns mamma kan ha en hjärntumör och i morgon läggs hon in akut.
Man ska inte ta ut det värsta i förskott,men när det kommer sådana här besked,blir jag så otroligt ledsen.
Ja dom kommer ta massa prover innan dom vet 100% men VARFÖR säger dom då sådana här saker?Fattar dom inte hur mycket det påverkar en persons liv?Tänk om det visar sig att det inte är en tumör?Hon är 30 år och har en familj som behöver henne.
Sådana här saker borde inte få inträffa.
Det är inte rättvisst.
Mina tankar går också till en killkompis vars mor ska in och röntga sin hjärna pga möjlig hjärn tumör i helgen.


Kommentarer
Postat av: teddy

det är skit att de kan framställa det så här. Många tror ju direkt att en hjärntumör är döden. men det behöver den inte vara alls. Vi kallar min för cysta eller knöl. Hopps hur som att de också får ett bra besked :)

2008-04-09 @ 19:40:12
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Veronica

Ojdå! Får hoppas att hon kryar på sig då! :)

2008-04-09 @ 19:58:47
URL: http://veronie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0