Angel=en stängd bok

Det fick jag höra av en kompis i går,-Om du inte öppnar dig mer tycker jag inte vi ska vara vänner längre.
Men inte bara det som jag skrattat åt.
"Vänner" har frågat "Är du inte frisk snart?"
Så här är det,jag har börjat säga nej till mina "vänner",min energi går bara till dom jag kallar riktiga vänner,dom som funnits flera år.
Men visst är det så att ens riktiga vänner är helt underbara och jag älskar er allihop,ni är guld.
+ att mina riktiga vänner ALDRIG skulle uttrycka sig sådär får man säga korkat?

Kommentarer
Postat av: Therese

mena "vännen" allvar?! herregud, den personen hade ja dumpat.... Snacka om ego.
Jag blev helt chockad över det där. Hur kan man säga nått sånt?!?!?!?
Urs och fy på den människan.

2008-04-20 @ 12:11:02
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: teddy

Vad bra att du gör det. Det är skitsvårt. Man blir ju ledsen i längden när man bjuder på sig själv och får negativt tillbaka.
Man är rädd att såra människor men så får man sätta sig själv i första hand ibland.

2008-04-20 @ 12:16:20
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0