Yey jag ska börja springa terräng!

Då min behandlare vart ledig så har jag inte träffat dom denna vecka och det har vart jobbigare än jag trodde,
i går bröt jag träningsförbudet och sprang,i dag har det blivit 2 promenader pga dåligt samvete över maten,
Nu har jag övertalat en vän som jag vet springer terräng lära mig,jag är inte den som joggar utan föredrar mer löpning så terräng är perfekt dock tvivlar min vän på det och tror jag är en vek liten tjej så vi ska ta det lugnt,men det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hum det bestämde jag mig för för ett år sen när jag flyttade hit, allt var ju bara tillfälligt:) sa upp mitt hus här i januari.. inte planarat att det ska bli en kalmar-bo av mig inte

2009-03-18 @ 20:13:04
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Emma

Hoppas det blir roligt och bra för dig. Men lagom är ju bäst. Var rädd om dig! =)

2009-03-18 @ 20:13:44
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0