Hur blåst får man bli?


Åhhhh Kissies så smart sagt,-Om jag va tonårsmorsa skulle jag va tvungen att bli fet,(ja väga över 60 kilo menar jag)
gud va intelligent sagt,det smartaste i år,Finner inga ord för hur dum man får vara.
Bara för att hon själv batnar tycker hon tydligen ännu fler ska göra det,meni stället för att söka hjälp för sitt dåliga självförtroende ger hon sina läsare lika dåligt.
Pinsamt pinsamt pinsamt och ännu värre är dom småtjejer som läser bloggen och tar efter denna människa.


Kommentarer
Postat av: simone

Jag tror verkligen denna tjej har ett enormt självförtroende, hon skriver som hon skriver men går ändå ut på stan - hon sitter ju inte där och gömmer sig, dessutom är det ju hennes säljande alter-ego. I verkligheten är hon sjuukt gullig och snäll. Så tycker jag ;P

2009-08-25 @ 22:21:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0