Läkarundersökningen!

Ny läkare och ny undersökning samt 2 fel funna.
Då har jag träffat en ny läkare en expert tydligen,som har hand om ätstörningspatienter,
henne fick jag inte träffa första ggn jag va där men nu när mitt team krävde ny undersökning fick jag henne.

Hur som,jättebra läkare.
Inte lika bra för min del,hade lite väl lågt blodtryck såpass att jag var på gränsen att svimma enligt henne,

sen fick jag återigen ta blodprover då mitt serum folat var lågt sist,
serum folat är nån vitamin kroppen behöver för att bli gravid,är den låg finns tabletter,
den var låg redan i juli förra året men några tabeltter nämnde inte första läkaren.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

folat, måste vara samma som folsyra? det ska man absolut äta från när man börjar försöka bli gravida och när man är gravid. Gör det lättare att bli gravid säger vissa och gör så att bebis utvecklas bättre i skellettet!

kram

2009-04-17 @ 11:25:18
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0