Jag bröt mitt löfte

488007-339488007-340
Förra sommaren sate jag som mål att sluta dricka läsk och bara dricka Loka/Ramlösa,det funka jättebra flera månader tills man tröttna på alla smaker hos Loka och Ramlösa *s*.
Jag saknade cola light ju,så nu har jag syndat ett tag.
Nu ska jag försöka återgå till Loka igen,och Ramlösa dom har ju nya smaken jordgubb-Lime.
Men nu börjar man om från början,att fortsätta dricka cola light är väldigt lockande samt att jag blir grinig av att sluta *s*.
Beroende någon?
Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: teddy

ohhh jag har precis kånkat hem flera liter cola light :) Gött mos :)

2008-05-01 @ 16:49:40
Postat av: Therese

jag är beroende av cola. Nästan varje dag dricks det nått glas cola. Inge bra alls. Men såååå gott.... ;D

2008-05-01 @ 19:37:20
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: becky

men det e ju bätter att dricka cola light än vanlig cola så ha inga skuldkänslor:)

2008-05-01 @ 22:05:50
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0