Ja vad gör man med exets saker?

Häromdan fråga BlondinBella vad man gör med exets saker när det tagit slut?
Hon kastade allt,

Innan jag gick in i detta förhållande vart jag tillsammans med en kille i 4 år.
Vi flyttade i hop efter några månader,
förlovade oss på 1 års dagen,så som så många andra.
Sen höll det i 3 år innan vi insåg att vi egentligen bara var vänner,svårt att göra slut efter 4 år,absolut.
Men inte kasta jag allt,nej jag har minnen i en skolåda och varför inte?
Vi är vänner,några enstaka sms då och då.
För 4 år är lång tid,
däremot är det dags att göra något åt förlovningsringen,den stör mig.
Förslag?

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

byta in mot nåt annat smycke? alltså sälja guldet till guldsmeden? =)

men det är ju skillnad på att vara ihop i 4 år och några månader! blondinbella lär ju inte haft ett 4 år långt seriöst förhållande under sina 17 år!

2008-05-05 @ 20:53:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0