I väntan

ja nu sitter jag här med all färg i håret,brukar inte använda hela flaskan men d gjorde jag i dag för man skall ju det.
Kommer bli varmt i vår/sommar med svart  hår men vill man vara fin får man lida pin,right?
Just nu pinas jag verkligen,jag hoppas det är värt det sen,
Jag ska också enligt råd från schwarskopf själva ha i det 15 min längre då jag har nåt som dom kallar glashår.

Glashår=Karaktäristiskt för glashår är att det är mycket svårfärgat, men det går att få i princip hur långt som helst, det har mycket lång livscykel och är slitstarkt. Det kan även vara elastiskt. Glashår är ganska vanligt förekommande i nacken, medan det är mycket sällsynt -men det förekommer- att en persons huvud enbart är beklätt med glashår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0