Mattillåtet

image6

Även denna bok kom i går från bokrean,jag kunde knappt vänta medatt börja läsa den och ALDRIG har jag känt igen mig så mycket som i denna bok,men det finns också jobbiga kapitel där sanningen kanske blir för tuff,det bästa är att hon som dietist vet vad hon skriver om,och hon tar upp allt det viktiga.matcirkeln,myter om mat och ätande,i slutet kommer tabeller med bla hur du ska tillfredställa ditt behov av järn om du har brist,vilket jag har,senkommer vi till basmaten där kollar du din längd och sen står mängden basmat anpassad till din längd,viktgast för mig var dock att läsa hur min kropp påverkas av det jag gör,det är en steg för steg bok i tillfrisknad.Dock väljer jag hjälpen av professionella i verkligen då jag anser att jag förlorat kontrollen helt kommer inte en bok hjälpa mig att få den tillbaka,men den kanske kan hjälpa lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0