Veckans 2:a PT-pass!


I morse hann jag inte blogga för jag hade ett pt-pass med Nino att hinna till,hann i tid såklart.
Dagens pass var precis som alla andra pass,inte det andra likt,vi börja med parövningar,hur kul som helst och nåt man även kan köra med sin respektive hemma,peppa varandra.
Sen åkte  boxningshandskarna på,men kände mig lite halvsvag i dag så mina slag var inte direkt hårda,sen fick jag prova på den övningen Audrina gör på bilden med dom 2 handtagen fast knäböj typ och det var riktigt tufft för man måste hålla balansen med banden,även övningen där Audrina sitter på gymbollen finns med på nästan varje pass,för att kolla min balans.
Nu är det jobb hela helgen så nästa pass är på Tisdag då jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0