Lite bilder från vårt Rockypass!


Hade som sagt tagit lite bilder under vårt pass i Tisdag och här får ni dom,hur tuff är inte min PT Nino?
På bilden i mitten tar han på sig skolden som jag slog på,lite läskigt faktiskt trodde han skulle få ont haha,men den är hård osv men jag va ändå rädd jag skulle slå Nino haha.
Sen gav han kommandon på antal slag och flytta sig lite hit och dit så jag fick träna på stegen i boxning.
Sen hoppar vi förlåt jag,hopprep varje ggn och det är ju lite Rocky över passen,Ni anar inte hur kul det är att testa på nya saker med Nino,inget pass är det andra likt och han blir bara tuffare och tuffare.
Ja,här är inga mesiga pass.
Här är lite Rocky alert, ett boxningspass med hopprep är ju så eye of the tiger moment!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0