Back on the right track!


Nu är jag hemma från mitt första pt-pass med Nino på 2 veckor,vi starta lugnt och körde mest core övningar,
Att köra ett lugnt tempo är för att jag inte ska bli sjuk igen och det undviker jag ju gärna,men bara för att det blev ett lugnt tempo rann svetten ändå haha.
Ja just det jag fick ju även testa en rockring som finns på en hel del gym hur som helst så vägde den 2 kilo och inuti ringen satt en massa grejer som gjorde så ont varje gång rockringen närma sig min kropp,väldigt viktigt att andas under denna övning och spänna magen för annars får man riktigt ont.

Fick även testa på en ny återhämtningsdryck som Nino kommer sälja,den innehåller Aloe Vera bitar och honung och är perfekt att dricka före,under och efter träningen. Faktiskt jättegod och han kommer sälja den för 20:-.
Så tränar ni på Lindholmen tex på Sportlife kan ni ju kika in hos Nino ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja bäst att börja lugnt:)

2012-02-02 @ 19:11:28
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0