Alla är mänskliga!



Jag kan bli så glad när jag ser andra bloggare som har dåliga dagar för då kan jag känna att ja det kanske är okej att skriva att man har en dålig dag utan att det ska kännas tabu.
Det finns ett ämne jag undvikit ett tag mest för att det är ett jobbigt ämne,min ätstörning.
Jag är som bekant inskriven på mottagningen igen för att jag behövde stöd från folk som förstår situationen,som förstår tankarna som flyger och far.
Det finns många stödmetoder och just nu väntar jag på att få tid till den metoden jag trodde mest på.
Psykolog.

Kommentarer
Postat av: izza

hur länge har du haft ÄS?

Hoppas psykologin kan hjälpa dig, har du funderat på ktb?

2011-11-15 @ 17:54:45
URL: http://izcold.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas du får den hjälp du behöver!

2011-11-15 @ 20:24:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0