Nu startar min PT en ny utmaningen i hop med Fitness magazine och ni kommer kunna följa oss båda!


Nu startar min PT en ny utmaning i hop med Fitness magazine och då han kontaktade mig bestämde jag mig för att haka på då jag behöver ändra min livsstil.
Så i Vår kommer ni kunna följa utmaningen både här och självklart även hos PT Jarkko.
Jag kommer tillbaka till gmmet Elite Wellness efter 3 månaders uppehåll så säkerligen kommer jag stöta på min PT då och då under utmaningen vilket är perfekt för då känner man pressen,haha.

Ni hittar utmaningen på fitnessfighten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag blev riktigt sugen på att testa!:) Ska du börja den 1 maj med det?

2011-03-19 @ 10:19:02
URL: http://emelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0