Summering 2010:Träningen


I Oktober bestämde jag mig för att efter 1 ½ års träningsförbud pga ätstörningen var det dags att ta tag i träningen igen,med lite hjälp.
Jag kontaktade Jarkko Kortelainen och jag hade turen att vi båda kände vi ville jobba tillsammans så vi boka i nett pass och på den vägen är det.
Jag skickades i väg på en kostutbildning (som gav mig en livstidsutbildning) och har även blivit mer medveten om kropp och kost tack vare Jarkko
teamet på Elite Wellness är obeskrivliga,man får bästa bemötandet och servicen och är så oerhört peppad inför varje pass.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, det är härligt när man hittar någonting som verkligen känns bra! Ha en fin måndag! :-)

2011-01-10 @ 10:01:19
URL: http://martinalindens.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej! jag undrar bara vad det kostade, tog du ngt spec programm?? Hoppas allt är bra och att du får en fin dag

2011-09-06 @ 13:24:35
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0