Sockerfri period!

Inspirerad av Engla påbörjar jag nu min sockerfria period eller ska jag kalla det ingen-läsk-eller-godis-period kanske.
Jag är återigen cola-beroende och det måste få ett slut,nu väntar huvudvärk inom närmaste dagarna och ett upp och ner humör men det är ett måste att bli av med sötsuget.
Dags att bli nyttig.

Jag sätter ingen tidsperiod utan vi tar det dag för dag men colan ska jag hålla mig borta i från resten av året och helst mer därtill,jag erkänner att pga min ätstörning är mina mat metoder helt förstörda men nu ska det bli ändring på det.


Kommentarer
Postat av: H

Önskar dig lycka till med sockersaneringen!

2011-12-08 @ 13:37:44
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0