5 dagar kvar!


Som ni minns träna jag i Höstas med en av Sveriges bästa personliga tränare,nu kommer han i samarbete med Fitness magazine köra nåt som kallas Fitnessfighten,den som kommer i bäst form på 30 dagar vinner en resa och en PT-utbildning med dom bästa.
Jag kommer att delta men inte tävla pgam in ätstörning utan jag kör detta för att komma i form till sommaren,det är alltså ett 30 dagars program där man ska träna 1 timme varje dag.
Jag kommer alltså återvända till gymmet (inte tränat sen December) Elite Wellness och därifrån kommer ni kunna följa både mig och min PT i våra bloggar och se hur det går för oss och i Juni får ni se vem som vann och om jag kom i form till sommaren ;) no pressure där inte.


Tips på bra träningslåtar uppskattas.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Lycka till :)

Ska också ställa upp i fitnessfighten, får se hur det går.

2011-04-25 @ 15:36:45
URL: http://cassiefighten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0