2 dagar kvar!


Nu går vi in i slutetappen,snart startar Fitnessfighten så har ni inte anmält er är det ännu inte försent.
Fram tills 30 April har du chansen att anmäla dig till Fitnessfighten där min PT Jarkko Kortelainen hjälper dig med kost och träningsprogram,perfekt för dig som vill komma i form till sommaren 2011,om du dessutom vinner Fitnessfighten,bra jobbat.
Man behöver såklart inte tävla i Fitnessfighten för att vara med i Fitnessfighten,jag är med för att komma i form till sommaren.
Det är mitt mål :)

Ni kommer kunna följa oss på våra bloggar hela Maj

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lycka till! Jag anmälde mig igår!

2011-04-28 @ 18:49:15
URL: http://functionalfitness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0