Svårt att hålla modet uppe!


Ändå sen Farmor gick bort för 2 veckor sen och vi visste om datumet för begravningen har jag distraherat mig med allt möjligt för att inte tänka på att vi snart ska ta farväl av Farmor men självklart har tankarna funnits där hela tiden,nu är veckan här och jag kan inte lura mig själv om hur jobbigt det är,jag är ständigt illamående och mina leenden jag försöker få fram bleknar snabbt.
Jag kan inte låtsas att det är bra när jag enbart är ledsen,jag hittar inga ord längre.


Kommentarer
Postat av: teddy

Du behöver inte hitta ord vännen.

Man måste få sörja och sörja så länge det behövs.

Styrkekramar

2010-09-13 @ 22:26:33
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0