Saknar dig Farmor!

Tänker på våra minnen och samtal hela tiden,trodde du skulle finnas här med oss länge till.
jag börjar inse att vi inte kommer träffas igen,men vilka barndomsminnen du gett mig,jag är förevigt tacksam över att du var min farmor.
Hör du dansbandsångaren när jag spelar hans låtar tro?var ju tvungen att kolla att han var duktig och du hade säkerligen älskat honom eller ännu bättre du kanske redan känner till hans musik?ge styrka till dina barn dom kämpar för fullt med allt som ska göras,pappa saknar dig men vi är oroliga över hans tystnad :( men han är stark för din skull Farmor.
Det första i tankarna varje morgon är att vi är en dag närmare din begravning,jag är inte redo ta farväl av dig,inte än.
Men jag är tacksam för all vår tid,du är en sån stor del av min barndom och det hoppas jag att du vet.
Saknar dig Farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0