Magkatarr till minne av ätstörning!

Jag vet att jag slutat skriva så mycket om ätstörningen för att hjälpen jag får just nu kräver tystnadsplikt så jag kan inte berätta så mycket förutom att jag mår bättre,men som vi alla vet så tar det tid för kroppen att läka när man kämpar för att bli frisk från en ätstörning.
Så för 5 dagar sen hade jag så ont i vissa delar i magen,det smärtade på högersida och det kändes som hjärtat hoppat över till högersida för det kändes som hårda slag.
Det försvann inte och jag kunde inte sova som vanligt den natten,på morgonen kändes det likadant och varje andetag jag tog var ansträngande.
Nu har jag efter läkarbesök fått veta att det är magkatarr som tydligen kan uppkomma när en person haft en ätstörning.
Så nu är det tabletter som gäller,regelbundna måltider och INGET starkt.


Kommentarer
Postat av: Alina

va gärna med i min tävling och vinn en bloggdesign sötnos=) kramar

2010-09-30 @ 16:52:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0