Min PT`s tuffa fråga:skulle du?


Min Personal Trainer ställde i går 3 frågor som jag inte kunnat glömma:
1:Finns orsaken (mitt ex) till din ätstörning kvar i ditt liv?
2:Finns det en chans att han kommer komma tillbaka i ditt liv?

Min PT`S krav är alltså att om det fanns chans till att jag skulle gå tillbaka till exet så vore det slöseri med min PT`s tid att träna mig,svaren på frågorna är självklart NEJ!

Som ni alla vet är mitt ex den stora grundorsaken till att jag fick en ätstörning,2,5 år in i vårt förhållande började hans psykiska misshandel av mig,jag gick från att tävla i löpning till att helt lägga ner träningen och har sen dess stundtals kommit tillbaka men aldrig helt efter det.
Så NEJ,han finns inte kvar,jag vill aldrig mer varken se eller bli vän med honom.
Om detta skulle hända någon av er därute hoppas jag att ni för ert eget bästa lämnar killen direkt,det blir bara värre.
Låt INGEN trycka ner er självkänsla och självförtroende till botten,INGEN.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fredagskramar till dig min bloggängel!

2010-10-22 @ 11:11:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0