Här börjar drömmen om att bli läkare!


Tidigare i veckan avslöja jag ju att jag tänker satsa på drömmen att bli läkare och inte vilken läkare som helst utan barnläkare.
Jag har alltid undrat när den drömmen kom,var det redan när jag var 3 år och Faster gav mig denna bok?eller var det när jag fick mitt första doktorskit?
Jag älskade att leka läkare och ge sprutor och lyssna på hjärtslag redan då och jag har alltid älskat sjukhus (förutom ett par ggr som tex då dom skulle röntga min fot och dom var allt annat än försiktiga trots att jag skrek aj).
I veckan hitta jag i alla fall boken Faster gav mig,Tina på sjukhus och jag är så tacksam över att Mamma sparat såna här saker så man kan minnas tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0