Dagens fråga på begäran av bästa killkompisen S (som uppenbarligen fokuserar på annat än träning):Har ni någonsin raggat på gymmet?


Många i min vänkrets tränar väldigt många,speciellt killkompisarna är vad jag kallar "biffiga",killkompisen S har ställt många frågor kring min träning osv då han själv är så engagerad i sin och då han vet allt om ätstörningen så i går så diskutera vi allt varpå han mitt i en mening avbryter mig
med.

-Receptionisten på mitt gym (ett gym i STHLM) är så snygg men du anar inte,det har inte blivit nåt då båda vart upptagna osv (S)
-Tränar du inte på gymet?(jag)
-Men Angel,du ska se tjejer på gymmet.(S)
-Så du raggar på gymmet?(jag)
-Dom putar med rumpan för uppmärksamhet (S)

Efter den meningen föll jag i hop i ett gapskratt och fick lägga bort telefonen,stackars S.
Fast jag har lovat vara mer förstående mot han nu så nu är vi seriösa.

Har ni någonsin raggat på gymmet?

Mitt svar:Jag är en upptagen tjej så där är mitt svar,men vi gör detta för S och hoppas att han inte är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0