Minns ni första kärleken?

Justin Biebers låt baby handlar ju om första kärleken och en annan bloggerska fick mig att minnas,Hur som helst.
Min första kärlek?som jag verkligen minns?Jag gick i tredje klass och var alltså 8 år.
Killen kan vi kalla F,vi var "i hop" från tredje klass till sjätte klass *haha*.
Vi var ett sånt par som pussades och dansade tryckare på discona i skolan och okej han var såklart min första kyss,det var han jag skulle gifta mig med *s*,tills vi skulle börja högstadiet.
Då gjorde vi slut,jag menar vi var 13 haha.
Men det roliga är att ända sen vi var 8 har vi vart vänner och så än i dag.
Min första kärlek,min första kyss och min äldsta vän.




Justin Bieber - Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0